Verkstadsadministratör till vår anläggning i Falkenberg

Vi söker dig som vill jobba i en av Sveriges finaste anläggningar för lastbilar. Hos Rejmes Transportfordon erbjuds du ett ansvarsfullt och omväxlande arbete på en stimulerande kundnära arbetsplats med god gemenskap och trevliga arbetskamrater. Rejmes Transportfordon erbjuder dig intressanta och utvecklande arbetsuppgifter i ett ledande företag inom sin bransch. Du får möjlighet att arbeta med stor bredd och helhetssyn. Du kommer också att ha mycket goda möjligheter till kompetensutveckling. Korta beslutsvägar ger dig möjlighet att snabbt omsätta dina kunskaper och idéer i praktisk verksamhet.

OM ROLLEN
Som verkstadsadministratör ansvarar du för försäljning och administration av serviceavtal, skapande av serviceplaner, hanteringen av garantier och reklamationer samt skade- och ärendehantering gentemot försäkringsbolag. Det ingår också fakturering av garantiärenden, verkstadsarbeten och serviceavtal. Du ingår i serviceteamet och stöttar kundmottagning, verkstad och reservdelar. Du skall lägga mycket fokus på kundvård.

Tjänsten är heltid, dagtid och är en tillsvidareanställning.

DIN BAKGRUND
För att lyckas i rollen ser vi att du har tydligt kundfokus, är serviceinriktad och strukturerad. Du har ett stort teknikkunnande och fordonsintresse. Vi ser gärna att du har erfarenhet av reklamationer/försäkringsärenden. Den här rollen kräver att du är analytisk, öppen och flexibel. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.

KONTAKTPERSONER
Lena Brantberg, Rekryteringskonsult, BraPersonal, 0703-50 89 09
Mattias Fredriksson-Sten, Servicechef, Rejmes Transportfordon AB, 035-280 91 24

 

ANSÖKAN

Märk ansökan ”Verkstadsadministratör Rejmes Transportfordon”

Eftersom vi tillämpar löpande urval vill vi gärna ha din ansökan snarast! Dock senast 2018-08-20

Välkommen med din ansökan till rejmes-verkstadsadm@brapersonal.nu eller

BraPersonal Sverige AB, Linjegatan 3D, 302 50 HALMSTAD.